Hi ha vida més enllà dels macarrons
Activitat emmarcada dins de cursos i tallers de Can Rahull
Divendres, 27 de novembre
La cuina de Can Rahull
Sempre acabes fent els mateixos plats? Busques idees i et trobes amb receptes llargues, ingredients difícils i passos que no encaixen amb el teu dia a dia? El problema no ets tu, sinó el tipus de cuina que ens han venut.
En aquest taller recuperarem una manera de cuinar més senzilla i real, la que s’aprèn fent i compartint. Cuinarem plegades, intercanviarem maneres de fer i descobrirem com variar els plats sense complicar-nos.
Per sortir de la rutina i tornar a una cuina que funciona de veritat.
Cal portar llibreta, boli i davantal
A càrrec de Sandra Sánchez (Nutricionista i cuinera. Consulta presencial al centre YOIFISIO de Santa Maria de Palautordera).

Què són els cursos i tallers de Can Rahull?
Can Rahull, espai cultural i juvenil ofereix una àmplia oferta de cursos quadrimestrals per a tots els gustos. Els cursos es distingeixen en quatre àmbits: salut i creixement personal, expressió i creativitat, recursos formatius i la cuina de Can Rahull. A part, també hi ha una oferta de tallers puntuals d’una o vàries sessions.
Els cursos de Can Rahull van destinats a persones a partir de 18 anys. A l’equipament de Can Rahull també hi trobaràs ofertes específiques per a joves i adolescents. Per més informació visita l’apartat de Joventut.
Ja coneixes tota l’oferta de cursos i tallers?




