Bases Tapalau
Del 13 d’octubre a l’1 de novembre 2023
Tapa + beguda (canya de cervesa, vi de la casa o aigua). Preu: 3,00 €
La millor Tapalau tardor 2023
Ens ajudeu a escollir la millor tapa? Els llibrets per participar es podran recollir a qualsevol dels establiments participants.
- A la zona dels segells del llibret trobareu un espai on valorar de l’1 al 5 la tapa que heu consumit.
- Caldrà el segell de l’establiment per comprovar que s’ha tastat la tapa.
- S’haurà de portar els llibrets amb les puntuacions abans del dimecres 8 de novembre de 2023 a l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC) de l’Ajuntament (Pl. de la Vila, 1).
- Els llibrets són personals i intransferibles
- Cal tenir un mínim de 5 segells per poder votar. Només serà vàlid un vot per persona.
- La tapa que tingui la votació proporcional més alta serà la guanyadora i serà considerada la millor Tapalau 2023.
Premis
- Premi a la millor Tapalau 2023 per un import de 500€.
- Premi Taperos: 10 premis per un import de 50€.
Les persones que vulguin participar hauran de demanar el segell a cada establiment. Entraran al sorteig tots els llibrets que s’hagin entregat abans del dimecres 8 de novembre de 2023 a l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC) de l’Ajuntament. Els imports dels premis s’entregaran amb cinc vals de compra de 10€ que només seran admesos en els establiments de Santa Maria de Palautordera que participin a la campanya.
Els imports de tots els premis seran entregats per la Unió de Botiguers i Comerciants de Palau (UBIC). Telèfon 93 848 26 62 o info@ubicpalau.com
Tots els premis es faran públics abans del dissabte 18 de novembre de 2023 a les xarxes socials i al web www.smpalautordera.cat.
Els establiments participants en aquesta activitat es comprometen a acceptar els vals de compra corresponents als premis del Tapalau.
L’organització es reserva el dret a desqualificar aquells participants o establiments que es cregui que no compleixen les bases del concurs.
Les resolució dels premis serà inapel·lable.