Activitats Santa Maria de Palautordera

Alimentació, salut hormonal i cicle menstrual

Activitat emmarcada dins de cursos i tallers de Can Rahull

Dimarts, 3, 10 17 i 24 de novembre
Salut i creixement personal

Un espai per aprofundir en el cicle menstrual des d’una mirada de salut, consciència i autocura, i descobrir com l’alimentació pot acompanyar-lo de manera respectuosa i quotidiana.

Al llarg de quatre sessions farem un viatge per les diferents fases del cicle, combinant contingut teòric, reflexió compartida i petites pràctiques a la cuina com a eina de cura i d’experimentació.

La cuina i l’alimentació es presenten com a aliades per entendre millor el cos, els ritmes i les necessitats de cada moment.

Un taller en grup reduït, pensat per generar confiança, compartir preguntes i integrar coneixement i experiència en el dia a dia.

Sessió 1. Coneixent el cicle

Comprendrem les diferents fases del cicle menstrual i explorarem com l’alimentació i els hàbits quotidians poden ajudar a acompanyar els canvis hormonals amb més consciència i benestar.

Sessió 2. Alimentar-se segons cada fase

Explorarem com canvien l’energia, la gana, l’estat d’ànim i les necessitats nutricionals al llarg del cicle, i com adaptar-hi l’alimentació de manera realista.

Sessió 3. Símptomes i autocura

Aprendrem eines d’alimentació i cuina per alleugerir molèsties habituals del cicle (dolor, inflor o cansament) i afavorir una relació més amable amb el cos.

Sessió 4. Integrar el cicle a la vida quotidiana

Tancarem el recorregut, integrant el que hem après per crear rutines, àpats i espais d’autocura que respectin els ritmes hormonals i les necessitats de cada persona.

A càrrec de Sandra Sánchez (Nutricionista i cuinera. Consulta presencial al centre YOIFISIO de Santa Maria de Palautordera).

LA TEIERA

local_activity
Inscriu-te aquí

date_range
Data
Dimarts, 3, 10, 17 i 24 de novembre
timer
Horari
De 17 a 19h
home
Lloc
Can Rahull
credit_card
Preu
16,80€ + 5€ de material cada taller

Què són els cursos i tallers de Can Rahull?

Can Rahull, espai cultural i juvenil ofereix una àmplia oferta de cursos quadrimestrals per a tots els gustos. Els cursos es distingeixen en quatre àmbits: salut i creixement personal, expressió i creativitat, recursos formatius i la cuina de Can Rahull. A part, també hi ha una oferta de tallers puntuals d’una o vàries sessions.

Els cursos de Can Rahull van destinats a persones a partir de 18 anys. A l’equipament de Can Rahull també hi trobaràs ofertes específiques per a joves i adolescents. Per més informació visita l’apartat de Joventut.

Ja coneixes tota l’oferta de cursos i tallers?